خاطرات شروع دنیات

آقوم😍😄

1398/7/13 1:10
نویسنده : لیلی کیا
210 بازدید
اشتراک گذاری
هانا جونم عشقه دلم مامانی لحظه به لحظه دارم بزرگ شدنتو احساس میکنم هم ذوق میکنم🤗 هم دلم میگیره🙁

ذوق میکنم چون هروز یه چیز جدید و بامزه ازت میبینم😜،دلم میگیره چون این لحظه ها میگذره و دلم واسشون تنگ میشه😔

مامانی جدیدن زیاد میخندی انگار یه جورایی بهم وابسته شدی وقتی گریه میکنی تا بغلت میکنم آروم میشی تو چشام نگاه میکنی یه وقتایی از خودت یه صداهای بامزه ای درمیاری انگار داری یه چیز مهمو واسم تعریف میکنی🤔

ماشاله جون گرفتی لوپات کشیدنی شده😁وقتی رو شکم میخابونمت رو زمین گردنتو نگه میداری انقد قیافت بامزه میشه که دلم ضعف میره واست

از بس آب دهنت زیاده پیشبند میبندم واست که لباسات خیس نشه

فقط این عکسو ببین خیلی مسخرست😂😂😂



میدونی چرا اسم این خاطررو گزاشتم "آقوم"

آخه قاطیه قانو قونات یه کلمه واضح میگی اونم همینه "آقوم" نمیدونم منظورت چیه ولی هر وقت که میگی انقد ذوق میکنم هی تکرار میکنم از ذوقم خندت میگیره👶

اگه بدونی خنده هاتو چقد دوسدارم!هرچی ازش واست بگم و بنویسم کم گفتم

ببین چقد ناز میخندی





عاشقتم هانا خیلی دوستدارم خیلی



پسندها (7)

نظرات (4)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
13 مهر 98 13:33
ای جونممم ماشاءالله😍😍
لیلی کیا
پاسخ
قوربونت برم عزیزم🌸
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
14 مهر 98 15:58
خدا حفظش کنه😘
لیلی کیا
پاسخ
زنده باشی عزیزم😍
❤️Maman juni❤️Maman juni
17 مهر 98 5:03
😘چقد شيرينه ماشالله 
لیلی کیا
پاسخ
قوربونت برم گلم😘
مامی و سارامامی و سارا
30 آبان 98 19:12
چه کوچولوی خوش خنده ای!
لیلی کیا
پاسخ
خیلییی خوش خندست مثل مامانش 😜