خاطرات شروع دنیات

۲سالگیت

1400/8/5 1:55
نویسنده : لیلی کیا
204 بازدید
اشتراک گذاری

هانا چند وقته واست ننوشتم عشق خوشگلم اول اینکه خیلی بلا شدی همش باید مراقب باشم دسته گل به آب ندی از طرفی هم تا میخابی عروسک درست میکنمو فرصت نمیشه واست بنویسم

۲سالگیتم گذشت و من هنوز باورم نمیشه یه دختر ناز و ملوس دارم جدیدن خودتو خیلی واسمون لوس میکنی چشاتو درشت میکنی و لباتو غنچه میکنی اینور اونورو نگاه میکنی😂لوپامو با نوک انگشتات میکشی و میگی عسلم عُملَم نَپَسم😃😚

انقد شیرین زبونی که هر چی بگم کم گفت

به قمقمه آبت میگی گَرمالک 😃نمیدونم چه ربطی داره ولی تو اینجوری میگی

همچنان به من میگی هیلا یه وقتایی میخای گولم بزنی میگی هیلایی مامان هیلا 😍

۲سالگیتم تولد گرفتم واست ولی یه تولد ۳ نفره چون هم زمان با تولدت مامان جون و خاله مصی کرونا گرفته بودنو نمیشد بریم اونجا

تو اتاق خوابوندمت با بابا خونرو تزیین کردیم بعد اومدم بیدارت کردم لباساتو پوشیدم گفتم پاشو بریم دَدَ اومدیم تو پذیرایی یهو دیدی کیکو و تزییانارو خیلی ذوق کردی چون شکلات دوسداری یه کاسه شکلاتم رو میز واست گزاشتم که کلا تا تونستی شکلات خوردی تولدت بود منم جلوتو نگرفتم شکمو😁

یه خاطره بگم واست چند روز پیش اومدم پشت در اتاق علکی به بابا گفتم به هانا بگو هیلا رفت از پشت در نگات میکردم بابا ک بهت گفت هی گفتی هیلا کو،هیلا هَفت منو نبولد بعد رفتی جلو آینه گفتی هیلا الان میاد آلوم باش آلوم باش من غش کردم برات داشتی خودتو آروم میکردی😃😃😃😍

عاشق دیدن فیلمای دیانا و رومایی وقتی داری میبینی کلا دیگه چیزی نمیشنوی😅

راستی دیگه تو خونه پوشکت نمیکنم هنوز اونقد یاد نگرفتی که بگی جیش دارم خودم مرتب میبرمت یه وقتایی هم تو خونه کثیف کاری میکنی😝

الان بزرگترین دغدغم اینه که کامل یاد بگیری دستشویی رفتنو😥

شیطون هستی اذیتم میکنی ی وقتایی ولی در کل خیلی مهربون و دلسوزی تا میبینی ناراحت میشم میای بغلم میکنی میگی بخند بخند

همه چی هم دوبار تکرار میکنی😃

جدیدنم زیاد بهم میگی دوستدارم😍😍😍

چندتا حرف بدم یاد گرفتی😑خودت میگی بعد یکی دیگه بگه سریع لبتو گاز میگیری میگی هییییی عیبه زِجته حلف بد نزن😒😃

باهات قدم زدنم خیلی حال میده دستمو میگیری و راه میری ولی خدا نکنه بریم مرکز خریدی فروشگاهی هر چی بخای باید انجام بدیم والا آبروریزی راه میندازی😦😃

واسه همین اگه خرید داشته باشیم میزارمت پیش مامان جون اونجا بهت خوش میگذره 😀

راستی واکسن کرونا هم دو دوز زدم خدا کنه زودتر از شرش راحت شیم😥

باز فرصت بشه واست مینویسم الان دیگه میخام بخابم

مامانی خیلی دوستدارم خیلی زیاد الان بیشتر از هر وقتی دوستدارم ❤❤❤

پسندها (3)

نظرات (0)