خاطرات شروع دنیات

اولین مسافرت ۳تاییمون😍

1398/6/21 1:53
نویسنده : لیلی کیا
258 بازدید
اشتراک گذاری
هانا جونم دخترم ۱۷شهریور اولین مسافرتی بود که منو بابا تورو توو بغلمون داشتیم

رفتیم رامسر هوا عالی بود بیشتر سرگرم تو بودم 😊هرجا میخاستیم بریم اول به فکر تو بودیم که نکنه سرد باشه سردت شه، باد بیاد نفس کشیدن واست سخت شه یا گرم باشه عرق کنیو اذیت شی یه مسافرت متفاوت بود مثل سفرای قبلی نبود

خیلی دختر خوبی بودی بد قِلقی نکردی 😚 مرسی که به فکر مامان و بابا بودی عشق دلم

اینم عکس ۳تاییمون تویِ یه قاب😋😙



خیلی دوستدارم دختر ناز و بامزه ی من😍😍😍
امشب ۲ماهِت پرشد یعنی شدی ۲ماهه باید ببرمت واکسن بزنم واست😣ممکنه یکم اذیت شی گلم ولی تو دختر قوی من هستی😎من دیونه لوپاتم وای خدااااا😘😗😁




زودی بزرگ شو مهربونم😚
پسندها (4)

نظرات (2)

🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
21 شهریور 98 23:07
خوش بگذره هانا خانم❤❤❤
لیلی کیا
پاسخ
خیلی ممنون 🌹
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
26 مهر 98 10:45
خوش بگذره هانا جون
ممنون میشم دنبالم کنین😘
لیلی کیا
پاسخ
قوربونت برم عزیزم
چشم حتما❤️