خاطرات شروع دنیات

روزایی که با تو سپری میشه❤👪

1398/6/11 13:08
نویسنده : لیلی کیا
203 بازدید
اشتراک گذاری
هانای نازنینم گوشیم خراب شده بود نشد این مدت ازت بنویسم کلی حرف دارم واسه گفتن چقد داشتنت شیرینه هانا چقد کوچولویی دخترم انقد بامزه شدی ک هرکی میبینتت عاشقت میشه هرجا میرم سریع تورو از بغلم میگیرنو قوربون صدقت میرن وقتی بغل یکی دیگه ای دلم واست خیلی تنگ میشه🙁

هانا یه وقتایی دلم میسوزه واسه این همه ناتوانیت وقتایی که پشه نیشت میزنه و توانایی خاروندن جای نیششو نداری وقتایی ک مگس میشینه رو صورتتو توانایی پروندنشو نداریو بغض میکنی وقتایی ک پستونکتو از دهنت میندازی بیرونو میفته زیر چونتو نمیتونی برشداری و گریه میکنی 🙄

هانای مامان اصلا دلم نمیخاد به من وابسته باشی میدونی مرگ و زندگی دست خداست ولی دوسندارم نبودنم تورو آزار بده دوسدارم اگه یه وقت نبودم به هر دلیلی بازم خوب و خوش زندگی کنی دوسدارم دنیاتو دوسداشته باشی بی من یا با من

هانای مامان جدیدن وقتی باهات بازی میکنیم میخندی وای ک چقد دیدن خندیدنت شیرینه

یه وقتایی ک تو خواب میخندی دلم ضعف میره واست یه وقتایی هم تو خواب گریه میکنی دوسدارم اون لحظه جونمو بدم ولی ناراحتیتو نبینم

هانا،ماکان پسرِ خاله فاطی خیلی شیطونو با نمک شده وقتی بغلت میکنم حسودی میکنه تند تند خودشو میرسونه به منو میخاد بغلش کنم هرکی بغلت میکنه گریه میکنه😅😅😅😁

عشق دلم یکم زردی داشتی رنگ پوستت سیاه شده همه میگن سفید میشی حتی اگه سفیدم نشی بازم خوشگلترین دختر دنیایی یه عکستو میزارم مراحله خندیدنتو ببین روزی صدبار دوسدارم عکستو بخورم انقد ک نازی😁😍



زودی بزرگ شو زندگیم میدونی ک عاشقتم😍😍😍😙



پسندها (5)

نظرات (1)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
11 شهریور 98 14:21
خداحفظش کنه براتون😍😍
ممنون میشم به وب منم سربزنین ونظربزارید.🌷🌷😘😘
لیلی کیا
پاسخ
زنده باشی عزیزم 😘چشم حتما