خاطرات شروع دنیات

بند ناف💫

1398/4/29 0:34
نویسنده : لیلی کیا
258 بازدید
اشتراک گذاری
هانای مامان عزیز دلم دختر قشنگ مامان دیروز ک ۵روز از تولدت میگذشت بند نافت افتاد خیلی خوشحال شدم چون اذیتت میکرد عکسشو میزارم واست تصویر چندشیه😁ولی یادگاریه دیگه بعضی یادگاریا هم این مدلین زشتن😋



این ۵ روز خیلی حس عجیبی داشتم از داشتنت از بودنت خیلی خوشحالم ولی یه استراب عجیبی اومده سراغم همش میگم اگه ی وقت چیزیت بشه چی اگه یه وقت ازم دور شی چی اصلا نمیتونم فکرشم تحمل کنم این اذیتم میکنه

الان کنارم خابیدی منی ک بمبم میترکید از خوابم نمیگذشتم حالا حتی با دست و پا زدنتم از خاب بیدار میشم کاش تو همه ی روزای زندگیت بدونی ک هیشکی قد من نمیتونه دوسِتداشته باشه کاش تو هم دوسمداشته باشی کاش طوری باشم که از داشتنم افتخار کنی

دوستدارم عشقه دلم😍😙
پسندها (6)

نظرات (2)

❤️Maman juni❤️Maman juni
29 تیر 98 4:03
أز أين ب بعد شاهد حساي قشنگتري ميشي گلم 
خدا حفظش كنه برات🥰🌹
لیلی کیا
پاسخ
قوربونت برم عزیزم بی صبرانه منتظر همین حسای قشنگم😍
مادرمادر
29 تیر 98 9:56
افرین عجب مادر خجسته دلی هستید.
من ک بند نافش افتاد سریع انداختم بیرون.
اصلا نفهمیدم.
من که دچار افسردگی و سردرگمی شدم./
لیلی کیا
پاسخ
دوسدارم وقتی بزرگتر شد بدونه حتی دونه دونه نفساش واسم اهمیت داشته به خودمم حس خوبی میده
😍😘