خاطرات شروع دنیات

تولدت مبارک عشقه دلم❤

1398/4/23 8:24
نویسنده : لیلی کیا
222 بازدید
اشتراک گذاری
هانای عزیزم هانای نازنینم زمینی شدنت مبارک خوش اومدی به دنیای من و بابا مهرداد

انقد حرف دارم واسه گفتن نمیدونم از کجا شروع کنم دیروز که میخاستم برم اتاق عمل بابا گریه میکرد انقد دلم واسه چشمای قشنگش سوخت که یه لحظه پشیمون شدمو به خاطر بابا دلم خواست بیشتر تو دلم بمونی

وقتی تو اتاق عمل به دنیا اومدی خیلی گریه کردی همین که صورتتو به صورتم چسبوندن آروم شدی انقدر حس خوبی بود که دوسدارم بارها تکرار شه

قشنگتر از این حس وقتی بود ک تو بغلم بهت شیر دادم خیلی شکمویی😁وزنت ۲۹۲۰ قدتم ۴۸ سانته الان شبیه بابایی شدی نمیدونم قیافت عوض میشه یا نه ولی خیلی ناز و ظریفی

یه خورده بینیت کیپ میشه ک دکتر گفت چیزی نیستو جای نگرانی نداره

الانم خوابی گلم یه عکس یهویی واست میزارم اینجا که یادآور این لحظه های شیرین باشه

تاریخ تولدتم ۹۸/۴/۲۲ ساعت ۱۳:۰۰



عاشقتم دنیای من❤
پسندها (5)

نظرات (5)

𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
23 تیر 98 8:55
مبارک باشه خاله جون❤
منم تیرماهی ام ۲۱ تیر بدنیا اومدم
چه خوبه که یه تیرماهی گل به جمعمون اضافه شد
خوش اومدی کوچولو💚💞❣❤
لیلی کیا
پاسخ
سلامت باشی عزیزم همه تیر ماهی ها گلن😉😍
مادرمادر
23 تیر 98 9:28
مبارکه. ان شاالله قدمش خیر باشه براتون.
لیلی کیا
پاسخ
خیلی ممنون زنده باشید❤
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
23 تیر 98 12:23
زمینی شدنت مبارک کوچولوی خوشگل😍😍😘😘❤❤
لیلی کیا
پاسخ
ممنون عزیزم😍

23 تیر 98 12:56
عزیزدلم ماشالله چقد ناز قدم نو رسیده مبارک 🌹
لیلی کیا
پاسخ
مرسی عزیزم لطف دارید😍😘
❤️Maman juni❤️Maman juni
23 تیر 98 19:15
قدم نو رسیده مبارک عزیزم 🌹
لیلی کیا
پاسخ
سلامت باشی عزیزم خیلی ممنون😍