خاطرات شروع دنیات

روز دختر😍

1398/4/13 19:35
نویسنده : لیلی کیا
203 بازدید
اشتراک گذاری
دختر مهربونم مامان روزت مبارک عزیز دلم روزت مبارک عشقه دلم فرشته ی من

خوشگل مامان روز دختره تو هنوز توو دلمی دختر نازنینم بجنب مامان زودتر بیا دلم تنگ شده واسه دیدنت دلم بی تابه واسه بغل کردنت

این شعر قشنگو دوسدارم بیایو باهم گوش کنیم وقتی گوش دادم خیلی دلتنگت شدم

یه چیزای تو دنیاست که بی قیمته

یه چیزایی مثل حس پدر دختری

عزیزم تو شدی بال پریدن برام

عزیزم تو منو تا اسمون میبری

 پدر بودنُ اومدی که یادم بدی

چقدر ماه شدی ناز شدی دخترم

برام توی روزای سختم یه عمر

پر وبال پرواز شدی دخترم

تازه دختر بیاد نفست درمیاد

وقتی غمگینی فقط اون از پست برمیاد

همه جا عطر گل پر میشه دنیات از عشق

نمیزاره حوصلت از همه چی سر بیاد

تازه دختر بیاد نفست درمیاد

وقتی غمگینی فقط اون از پست برمیاد

همه جا عطر گل پر میشه دنیات از عشق

نمیزاره حوصلت از همه چی سر بیاد

منو موهای تو که بافته میشه

میبره تو هوای دیگه انگار

دوتا چشمای قشنگی که تو داری

منو میبرن یه جای دیگه انگار

تو بارون و تو و دریا تو مهتاب

تو با هیچ کدوم برام یکی نمیشی

تو خودت یه زندگی توی چشاته

تو بازیچه زندگی نمیشی

تازه دختر بیاد نفست درمیاد

وقتی غمگینی فقط اون از پست برمیاد

همه جا عطر گل پر میشه دنیات از عشق

نمیزاره حوصلت از همه چی سر بیاد

تازه دختر بیاد نفست درمیاد

وقتی غمگینی فقط اون از پست برمیاد

همه جا عطر گل پر میشه دنیات از عشق

نمیزاره حوصلت از همه چی سر بیاد😙😍😘

پسندها (2)

نظرات (2)

دانلود آهنگ جدید
14 تیر 98 0:25
شعر زیبای بود, مرسی
لیلی کیا
پاسخ
خواهش میکنم🌷
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
14 تیر 98 7:59
روزتون مبارک 💞💞🌼🌼
لیلی کیا
پاسخ
خیلی ممنونم❤️