خاطرات شروع دنیات

واکسن ۴ماهگی💉

1398/8/24 1:02
نویسنده : لیلی کیا
279 بازدید
اشتراک گذاری
دختر نازم ۴ماهت شدو من هنوز باورم نشده ک یه دختر به این نازی دارم 😘😍

دیروز ۴ماهت تموم شد دوتا واکسن زدن واست پای راستتو که زدن فقط یه جیغ کوچولو زدی ولی پای چپتو که زد یه ذره گریه کردی و تند تند پستونکتو میمکیدی😁 ولی زود آروم شدی تو دختر قوی منی ۲ماهگیت ک واکسن زدی خیلی تو خواب ناله میکردی و پاتو تکون نمیدادی ولی این واکسنو ک واست زدن زیاد حالتو بد نکرد فقط چون یه کوچولو تب کردی یکم بیحال بودی امروز بهتر از دیروز بودی و حتما فردا خوبه خوب میشی

آره مامان ،بزرگ شدن دردسر داره پس چی فک کردی😋فک کردی خانم شدن بزرگ شدن کم علکیه😊

ببین تو عکس معلومه یکم بیحالی



الهی قوربون چشات برم هانای نارنینم

راستی مامان کلی عروسک درست کردم که همرو ازم گرفتنو فقط عکساش موند واست



از بین همشون  اینی ک عکسشو پایین گذاشتم خیلی تورو توو ذهنم میاره خیلی شبیهته😁



خیلی دوستدارم مهربونم 😍😍😍

خدا همیشه تورو واسه من و بابا نگهداره الهییییی

پسندها (5)

نظرات (8)

مامانمامان
27 آبان 98 10:47
ای جااانم...دختر قوی و قهرمان....
منم چند روز دیگه عکسای چهار ماهگی دخترم رو میذارم...
امیدوارم مثه مال دخترتون راحت باشه....
راستی چه عروسکای نازی درست میکنید....فروشین؟
 
لیلی کیا
پاسخ
ایشاله ک راحت باشه عزیزم
بله فروشیه 😊
مامانی امیرعباس و سارهمامانی امیرعباس و ساره
28 آبان 98 15:15
مبارک باشه چهارماهگیت.
چه عروسک های خوشگلی 
واقعا خودتون درست کردید؟ با نمده؟
لیلی کیا
پاسخ
فدات عزیزم😊
بله خودم درست میکنم اینا فقط چندتا مدلشه هر مدلی باشه میسازم نه اینا نمدی نیستن عزیزم
مامی و سارامامی و سارا
30 آبان 98 19:11
❤️
لیلی کیا
پاسخ
🌷
مامانیمامانی
9 آذر 98 23:12
الهییییی
چه دخملی نازی
خدا حفظش کنه😍😍😍
 
لیلی کیا
پاسخ
زنده باشی عزیزم❤️
مامانیمامانی
9 آذر 98 23:13
راستی گفتین عروسکهاتون فروشین.
مدلهای دیگه ی عروسکهاتون رو کجا میتونم ببینم؟ چه قیمتین؟
لیلی کیا
پاسخ
بله عزیزم فروشین به زودی مغازمون افتتاح میشه عکس همه کارارو و قیمتاشون میزارم 
مامانیمامانی
9 آذر 98 23:14
با افتخار دنبال شدید اگه دوست داشتید شما هم وب ما رو دنبال کنید😊 
لیلی کیا
پاسخ
لطف کردی عزیزم چشم حتما
مامانمامان
11 آذر 98 10:18
آفرین به شما مامان هنرمند....
قیمت کاراتون چه جوریه؟کجای ایران زمینید؟
لیلی کیا
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم🌹
من تهران هستم به زودی مغازمون افتتاح میشه عکس همه مدلا و قیمتاشونو عرض میکنم اگر پسند شد پست هم میکنیم
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
11 آذر 98 16:47
وبلاگ قشنگی دارید
اگر دوست داشتید به منم سر بزنید
لیلی کیا
پاسخ
لطف داری گلم چشم حتما🌹